Torsdag

Idag var vi uppe strax innan nio, när man låg i sängen hörde man hur det blåste, usch tänkte man direkt. Hatar hösten såna här dagar.

Upp och åt frukost och sen på med ridkläderna och bege sig till stallet. Fixat och donat samt longerat Hugo eftersom han stått länge så får man komma igång mjukt. Pigg och glad gosse att komma ut!

Hemma kvart i tolv, då blev det att ge Zaga mat sen vila middag för hennes del.

Ska snart packa Zagas saker som hon ska ha med till gammelfarmor, hon ska sova över där inatt tills imorgon. För jag ska jobba ikväll och imorgon bitti, så slipper jag dra upp henne tidigt imorgon bitti. Kommer kännas tomt ikväll när jag lägger mig och inte kan säga godnatt till henne, men det löser sig nog. Någon gång måste vara första gången!

Börjar jobba kvart i fyra, så ska köra strax innan tre och lämna av Zaga och fika där innan jag beger mig till jobb för ett pass.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0