Tisdag & Onsdag

Igår blev det att boka tid till Zaga för läkarbesök eftersom hon blivit dålig, visade sig att det var en infektion och skrev ut medicin till henne.

Tillbringa annars gårdagen hos gammelfarmor sen klockan 14.oo. Hade jag klipp/färgningen av mitt hår. Lagt i både ljusa & mörka slingor.

Idag har Johan varit ledig på dagen så jag städade här hemma och han körde & handlade. Därefter så blev det stallet för min del, för en runda på hästryggen. Riktigt skönt när man väl kommer iväg!

Nu är man hemma och myser med Zaga, blir att bada henne sen massa mys! Bra avslut på denna dagen ..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Har ni gjort slut?! Din blogg känns ganska ytlig om du skriver om ditt hår osv när ni nu gjort slut och gått ut med det på fb osv. Tråkigt men sånt händer ju ganska ofta när man har småbarn :( hoppas det i alla fall löser sig för dig och Zaga! :)

2012-11-14 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0