Lördag & Söndag

Igår hann jag inte med någon bloggning, jobbade tills kvart i fyra men fick redan gå halv fyra, det tackar man för skulle vara hos syster klockan fem .. Sambon hade gjort Zaga i ordning så bara för mig att göra mig själv i ordning.

Var hos syster strax efter fem, sen var man där hela kvällen .. Trevligt! :)

Idag vaknade vi strax efter åtta, åt frukost och gjorde oss i ordning sen åkte vi till oj för att handla.

Väl hemma packade man upp och åt lite och sen vidare till stallet för att rida på min fina gosse för första gången på par veckor, äntligen är han bra igen.. Elin var med idag och red, härligt med sällskap.

Väl hemma så blev det att ta ett litet städ ryck och sen fixade mat ..

Nu har man nyss kommit hem efter ett besök på oasis, 16 min i stående gjorde sitt, väldigt skönt.

Myser med Zaga nu, snart en dusch sen söndagsmys resten av denna kvällen.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0