Lördag & söndag

Igår var man uppe vid halv 9, sen blev det mys på förmiddagen med Zaga.

Sen klockan ett planerade jag att rida med Madde & svärmor. Så blev stallet par timmar på eftermiddagen .. Väl hemma så blev det en varm skön dusch eftersom det var riktigt kyligt igår att rida! Sånt man får ta när man har häst..

Sen gjorde jag mig i ordning & Zaga. Så far vi iväg hem till Emma på lördagsmys med god mat och härligt sällskap, gillas skarpt. Hemma strax efter tio, blev lite tv Tittande sen sängen ..

Idag var jag inte uppe förän strax efter tio, skönt med sovmorgon!

Zaga vilar middag tidigare idag för hon är helt slut stackaren.. Blev sent för henne också igår, men hon vägrade lägga sig tidigare den lille busen!

Nu slöar jag i soffan sen när Zaga vaknat så ska vi hem till Emelie på besök.. Får vi se vad vi hittar på :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0