Full rulle som vanligt

Jobb ringde vid middagstid och ville ha hjälp inatt, snäll som man är så ställer man upp, behöver verkligen inte egentligen, men går in på kval så det är lättförtjänta pengar att hoppa in lite extra nu när jag är mamma ledig :) Goa pengar.

Dröjde knappt en timme så ringde dom igen och en som sjukanmält sig i helgen, så ska hoppa in fredag & lördag natt också, pengar ;)

Har nyss landat i soffan, Zaga och jag har julpyntat här hemma .. Mys.

Zaga ska snart vila eftermiddag då ska jag också försöka vila med henne så jag orkar med att jobba inatt, när man väl vaknat så blir det att ta en dusch sen laga mat. Sen blir det jobb 21.15 - 07.15 .. Så ser resten av min kväll/natt ut !

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0