TORSDAGEN DEN 31 MAJ

Idag vaknade vi strax innan nio, det är den vanliga tiden just nu för Zaga att kliva upp ..
Upp och gjorde Zaga i ordning och mig själv. Sen hade vi en lugn och skön mysmorgon, ingen stress utan bara tog den som den var i lugn och ro! Älskar mornar där man kan ta allt med ro och slippa ha en tid att passa!
Så det gäller att passa på när man kan .. och idag var det en sådan dag att vi hade inga måsten att fara iväg på ..

Efter att vi myst och Zaga somnade sin middags lur så tog jag tag i städningen här hemma, eftersom helgen är full och ingen tid att göra det då så fick jag ta tag i det idag, passande väder att göra sådant på trotts allt. Hade det varit soligt och fint hade det varit jobbigare att städa och behöva vara inomhus ..

Städningen är avklarad och har även tvättat en maskin tvätt, provat lördagens outfit tillsammans med skorna, måste se vad som passar och inte passar! :) ser verkligen framemot lördagen! Zagas dopdag ..

Sambon slutar jobba vid fyra så kommer hem därefter då hade jag tänkt att ha maten klar så vi bara kan äta, sen vid sex ska jag kolla gårdagens big brother annars ser denna kvällen lugn ut!

ni får ha en fortsatt bra dag allihopa. för det tänker jag ha ..

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0