TORSDAGEN DEN 10 MAJ

Idag var jag uppe före Zaga, jag steg ur sängen vid nio, då var man utvilad och pigg .. Blev att jag ringde frisören, madde då alltså, sambons kusins fjälla som klipper här i sånna. Närma och bra att klippa sig där, slipper man fara iväg massa när man har Zaga också att tänka på. Skulle beställa tid tills nästa vecka, men hon hade redan tid idag klockan tolv, så jag passade på att ta den tiden. Fick väcka Zaga lite efter tio för att hinna med vad man skulle, Så hon fick sig ett bad och en nöjd Zaga hade man därefter!

Blev nöjd med klippningen, alla slitna och tråkiga toppar borta, så nu håller det par veckor tills det är dags för en ny klippning. alltid lika skönt att bli av med slitna toppar.

Hemma strax efter ett och då blev det att fixa lite lunch till mig och sen fick även Zaga mat, sen somnade hon nu vid halv tre och vilar en runda och jag klickar runt lite på datan.

Sambon kommer snart hem från jobb, sen kommer prästen klockan fem och vi ska planera dopet. Nu är det nära att hon ska döpas, spännande .. har inte provat dopklänningen än, men ska göra det när som och se hur fin den är på henne ..

Tar nog en timmes tid när prästen är här, annars har man inget mera planerat. Blir en lugn kväll skulle ja tro, har redan varit i farten idag och dagen är inte slut än ..

Ha en fortsatt dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du inte låta det växa ut lite? Du passar i längre hår :)

2012-05-11 @ 09:01:33
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0