SÖNDAGEN DEN 6 MAJ

Idag har det varit full rulle sen man klev ur sängen! Idag hade vi sovmorgon tills halv tio, alltid lika skönt med långa sovmornar .. :) gillar vi skarpt.

Vid elva begav vi oss hem till pappa för att Morfar med sambo skulle komma ner på besök. Så idag lyxade vi till det lite extra, han hade med sig smörgåstårta och pappa bjöd på vanlig tårta, riktigt gott kan jag ju säga .. mums. Så vid fyra när vi åkte därifrån så var jag sprängande mät och belåten! Skönt att slippa tänka på mat idag iaf! :)

Väl hemma så blev det bara att ge Zaga mat sen bytta jag om till ridkläderna och tog en långrunda på hästryggen, alltid lika skönt .. Dock blåste det lite kyligt men ändå skönt att komma ut på en runda.

Väl hemma så blev det en dusch och nu sitter man och degar i soffan, hade tänkt att ta fram lite gott och göra te och mysa ner mig i soffan och invänta Big brother, Zaga vilar en runda just nu så hon vaknar väl snart skulle jag tro och då blir det massa mys! :) underbara unge.

det var denna dagen i stora drag, ha en fortsatt bra kväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0