SÖNDAGEN DEN 27 MAJ

Igår var det full rulle, svärmor hade öppethus från 14 och framåt under hela dagen och kvällen.
Så jag var uppe vid halv nio och körde dit efter att jag ätit frukost för att hjälpa och förbereda allt innan folket skulle komma ! Vi var klara strax efter tolv med allt och sen var det bara hem och göra sig i ordning och göra Zaga i ordning för party hela dagen/kvällen ..

Stolt mamma för att Zaga skötte sig bra hela dagen :)

Hemma strax efter tolv och då var man ganska trött kan man ju säga.
Men haft en väldigt bra dag iaf.
Imorse vaknade man runt halv nio, men låg kvar tills nio innan man klev upp. Gjorde oss i ordning och sen begav vi oss iväg för att handla mat och handla inför dopet, så det var klart, bra lite till som ska köpas som man inte kan fixa sähär tidigt innan.

Väl hemma så blev det att sambon packa in alla sakerna och jag började med städningen och röja undan lite, samt tvätta undan alla Zagas kläder. Sen har jag rensat i hennes garderop och plockat bort allt som hon växt ifrån .. Även idag har man varit lite flitig.

Nu slöar vi lite, kan man vara värd efter lite måsten.
Sen ikväll ska jag och svärmor flytta hästarna till sommarbetet. Annars ser kvällen lugn ut. Skönt kan jag säga.

ha en fortsatt bra dag.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0