SÖNDAGEN DEN 13 MAJ

Gårdagen har jag inte så mycket att säga om, blev en riktig slapp dag där vi inte gjorde ett skit, bara mös och lata oss, såna dagar får man också ha, att bara finnas ..

Det enda jag kan säga om gårdagen är att Zaga rullat från mage till rygg för första gången .. <3

Idag var vi uppe strax efter nio, fixade i ordning oss och åt frukost sen iväg för att veckohandla mat. Väl hemma så klippte sambon gräset och jag tog mig ett litet städryck här hemma. Är färdig med det nu, har även fått i mig lite lunch och nu slöar jag igen lite.

Nu inväntar jag bara sambon, sen ska vi till svärföräldrarna en runda för fika. Sen efter det ska jag ta en runda på hästryggen! :) passa på när vädret tillåter det. Massa moln, men inget regn i närheten iaf. Hoppas på att slippa regnet iaf.

sen ikväll blir det mys och BB ..

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0