ONSDAGEN DEN 9 MAJ

Idag hade man sovmorgon tills tio, underbart att sova länge. Tur att man har fått en morgontrött dotter också, men det ändras nog med tiden, så nu njuter jag för fullt av att få sova så mycket som hon sover ..

Väl uppe så blev det att man fick sms av Emma, hon och Tess var på Väla så blev att jag gjorde mig och Zaga i ordning och åt frukost sen begav vi oss också mot Väla för lite shopping och härligt sällskap ..

Hittade lite till mig och Zaga, så några fynd blev det som vanligt, blir aldrig att man går på Väla utan att handla något .. Länge sen man träffade Emma så det var bara roligt att ses igen .. :)

Nu blir det att kolla gårdagens Big brother och mysa med Zaga, hon somnade och sov i en kvart, trodde hon skulle sova längre, men icke .. Så nu ska vi mysa ner oss i soffan och njuta lite extra mycket ..
älskade Zaga ..

Just nu ligger hon och snackat och har sig, så söt ..

Ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0