ONSDAGEN DEN 30 MAJ

Jaha då uppdaterar jag om gårdagen & idag .. rull rulle som vanligt.
Igår var man uppe strax innan nio, gjorde mig i ordning sen väckte man Zaga och gjorde henne i ordning, sen begav vi oss hem till gammelfarmor & gammelfarfar för det vanliga tisdagsbesöket! Vi hade haft en bra dag och var hemma vid fem tiden, då sambon väntade här hemma på oss. Resten av kvällen blev det mys ..

Idag vaknade man flera gånger på morgonen men ville inte kliva ur sängen så man försökte somna om och det lyckades man med efter ett tag, gick upp nio och var pigg och utvilad! Zaga fick sig ett bad och jag gjorde mig i ordning sen blev det att vi körde till Väla för att shoppa .. skulle som sagt hitta en klänning till lördag då det är dags för dop, har letat ett par gånger tidigare men inte hittat något passande och nu så hittade man efter man gått på Väla par timmar och letat, hittade så klart även lite annat, har även handlat doppresent till Zaga från oss också, klart hon också ska ha present av oss! :)

Väl hemma lite efter fem så packade man upp alla saker och sambon gjorde mat till oss, sen har man ätit och sen blev det en skön dusch och nu slöar man i soffan och myser med Zaga <3

Så nu ska vi fortsätta mysa, godkväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0