ONSDAGEN DEN 16 MAJ

Tyvärr ingen uppdatering pga att man hade fullt upp hela dagen .. vi var uppe vid nio, åt frukost och gjorde oss i ordning sen begav vi oss iväg hem till gammelfarmor & gammelfarfar för ett besök .. Var flera som var där när vi var där, så bara skoj att träffa dom också .. Hemma strax efter fyra, så då kom sambon hem, så han tog hand om Zaga och jag begav mig mot stallet för att ta en runda på hästryggen, dock blåste som fan men ändå skönt att rida en sväng! Efter det så blev det hemåt för att byta om och sen iväg för att sola en sväng i åstorp .. Väl hemma så blev det lite mat sen slängde jag mig i duschen!

Sen vid halv nio landade man i soffan, full rulle hela dagen med andra ord ..

idag var jag uppe halv nio, men Zaga sov tills halv tio. Sömntutan, men jag klagar inte över att hon sover länge, bara skönt om jag också vill ha sovmorgon ..

Idag har vi varit iväg och fottat oss på hd, hela familjen, Zaga var duktig och skötte sig bra och gav en del leende, så nu bara väntar man på fottona som dom kommer skicka om två - tre veckor .. spännande! Kommer komma i tidningen sen också! :)

Hemma strax efter ett, då fick Zaga mat sen blev det bara massa mys med henne, när hon somnade så somnade även jag en runda bredvid henne, så vi båda tog en power nap på lite mera än en timme, skönt.

Nu väntar jag bara på att Big brother ska börja ..

ha en fortsatt bra kväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0