MÅNDAGEN DEN 7 MAJ

Idag var vi uppe vid nio, åt frukost och sen gjorde oss i ordning för att bege oss hem till svärföräldrarna för ett besök, skulle även lämna recept till svärmor som hon hade önskat. Där efter så blev det hemåt för att fixa lite i trädgården, fixat i ena rabatten på framsidan och sått lite nya blommor, så hoppas på att det kommer bli fint när det väl kommer komma upp!

När jag väl var klar med det så tog jag tag i städningen här hemma, så jag städade nedanvåningen och tvättat två maskiner tvätt. så nu inväntar jag bara att den sista maskinen ska bli klar så man kan fixa klart. Slöar lite i soffan just nu, kan man väl förtjäna efter lite slit här hemma!

Zaga vilar en runda nu och jag hade snart tänkt att fixa lite mat. Sen blir det en lång skön dusch. Sen får vi se vad vi ska hitta på resten av denna dagen eller kvällen, klockan rinner iväg och är redan fyra .. timmarna bara rinner iväg, så blir det väl när man har att göra!

Måndag idag och har en lång vecka framför mig, dock inte så mycket inplanerat. Bara tisdag & torsdag, imorgon blir det att ta det vanliga besöket hos gammelfarmor & gammelfarfar, sen på torsdag är det dags att planera inför dopdagen med prästen, annars tar jag dagarna som dom kommer .. man får alltid att göra. Vare sig man vill eller ej ..

tack för mej, ha en fortsatt bra dag alla :)

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0