MÅNDAGEN DEN 14 MAJ

Idag var man uppe klockan åtta, vaknade av mig själv vid halv åtta men försökte somna om, utvilad som man var och pigg så steg jag ur sängen vid åtta. Dock sover Zaga än, min sömntuta .. Nu har jag hunnit att göra mig i ordning och äta frukost, ska väcka Zaga snart för att göra henne i ordning sen ska vi iväg till svärmor för sen ska vi åka iväg och lämna en av hennes hästar på bete .. Så kommer komma hem närmare kvällen, så även idag har man att göra ..

Hela denna veckan är ganska fullproppad med saker. Ingen vila ingeb ro ;)

Tisdag: babycafe, sen gammelfarfor & gammelfarfar
Onsdag: Fotografering
Torsdag: Fira en av sambons jobbekompis.

Ja lite har man iaf att göra ..

Nej nu blir det att väcka Zaga sen göra henne färdig och iväg .. ha en bra dag allihopa.
Solen skiner för fullt!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0