FULL RULLE SOM VANLIGT

Förlåt för dålig uppdatering, men haft fullt upp hela dagarna och har inte haft någon lust att uppdatera massa ..

även idag har vi haft fullt upp,
gick upp vid åtta och sen blev det att göra sig i ordning och åka iväg till Jobb för att hälsa på och sen inom banken och fixa ett sparkonto till Zaga och efter det så blev det föräldragruppen vid elva .. där efter blev det raka vägen hem för att slänga sig i sig i solstolen par timmar.

Efter en dusch så begav vi oss mot sibylla för att äta eftersom vi hade kuponger där, så var det ju ett måste att äta där idag, eftersom det var sista dagen idag, sen gick dom ut. När vi ätit så blev det att tanka bilen sen iväg till svärföräldrarna för att hälsa på en runda och väl hemma så blev det att se gårdagens big brother och nu kollar vi eurovision ..

Ja detta var min dag i stora drag, fullt upp med andra ord! Jag är glad att jag har en nöjd och snäll Zaga, min lilla charmtroll .. älskade  unge! :)

Idag 16.33 för fyra månader sen fick jag min underbara Zaga, alltså är hon fyra månader idag, fy vad tiden rinner iväg .. lycklig mamma är man verkligen! <3

godkväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0