FREDAGEN DEN 4 MAJ

Idag var vi uppe strax innan nio, då tyckte Zaga det var dags att gå upp ..
åt frukost och gjorde våran vanliga morgon rutin, sen blev det en promenad ner till stallet för lite mys med min fyrbenta gosse, trodde han var skitig, men icke idag inte! typiskt. Etersom man har planerat med svärmor att vi ska rida en sväng sen vid fyra när sambon slutat så han får ta Zaga .. så tänkte jag borsta rent honom ordentligt så man slipper det när man väl ska rida!

Väl hemma efter promenaden och lite fix i stallet så blev det att ta tag i städningen här hemma .. så nu är även det gjort. Har dock en maskin tvätt som jag väntar på att ska bli klar, Zagas kläder som jag håller på att tvätta undan, eftersom det går antal ombyte när det händer olyckor ..

så det blir en runda på hästryggen i eftermiddag, sen får man se vad vi ska göra ikväll ..

ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0