FREDAGEN DEN 25 MAJ

Idag gick vi upp vid åtta, klar vakna och pigga både jag & Zaga .. på med bikini och sen ut i solen för att äta frukost ute, jävligt skönt kan jag säga! Älskar att bo i hus. Saknar inte lägenhet ett dugg.

Annars idag har man legat i solat antal timmar och haft det väldigt bra. Sen haft besök av Mari & Tommy en runda och sen har anticimex också varit här, har bekymmer med bi här hemma, så skulle leta upp var dom hade sitt bo, men gick inte så bra, men sprutat lite så vi hoppas att dom var där vi trodde, vill lixsom inte att Zaga ska bli stucken av dom ..

Har även tagit en snabb städning eftersom vi har fullt upp hela helgen och hinner inte med att städa då, så kunde lika bra får det undan. När sambon kom hem så fixade vi mat och sen har man kollat big brother och nu har man nyss tagit en lång skön dusch, så nu ska jag slöa i soffan och bara njuta.

Ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0