UNDERBAR DAG

Ja idag har det varit en helt fantastisk dag, varmt och solen har stekt! jag bara älskar detta vädret, kan ju hoppas på att det håller i sig nu över helgen så  man kan fira midsommar utan en jävla massa regn! Ja jag hoppas på det bästa ..
 
Idag har man fått gjort en del, varit hos tabdläkaren, medans jag var där så fick Zaga vara hos gammelfarmor och mysa, på vägen hem från tandläkaren så blev det att köra inom blomster affären för att köpa blommor till våra rabatter, blev en jävla massa blommor men när jag väl fått dom på plats så blev det riktigt fint! Jag är nöjd iaf .. :)
 
Efter att jag hämtat Zaga hos gammelfarmor så blev det hemåt för att slänga sig i solen och njuta, så har blivit par timmar i solen nu i eftermiddag, riktigt skönt kan jag säga .. :)
 
Nu har jag tagit en dusch och slöar i soffan, sambon tog Zaga & Trixie på en promenad, idag är det ombytta roller, för det är alltid jag annars som tar en promenad, så ni kan själva tänka er att jag blev paff när han sa att han skulle ta en promenad, ibland får man ha det lite bra .. :)
 
Var som sagt och träffade Anna i måndags och då ville hon ha Zaga en dag nu i veckan och vi planerade att hon kunde mysa med Zaga imorgon, så imorgon när vi vaknat och Zaga fått ett bad så ska jag köra och lämna Zaga till henne, så får dom ha en mys dag. så ska jag njuta av lite egen tid, det är ett måste att man behöver fast att man kanske inte vill eller liknande så är det väldigt nyttigt för både mig & Zaga att får komma ifrån varandra, för att jag har inte någon lust med att Zaga ska bli mammig som hon redan varit i två perioder, kan bli jobbigt i längden att ha en mammig bebis som man aldrig kommer kunna lämna ifrån sig utan att det ska bli bekymmer .. Kommer gå kanon bra får vi hoppas! :)
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och njuta av lite lugn och ro ..
godkväll allihopa.
 
puss från mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mysan

Hej vackra du! :)

Tänkte bara kolla om du hade lust att gå me i min grupp på facebook? som heter: Mysans änglar!
Förlåt om jag störde men skulle bli jätte glad om du tog dej tid och kolla gruppen och kanske gick me i den!

Den har jag inte riktigt fått igång en men meningen är att jag vill hjälpa folk som har de jobbigt och finnas där men även finnas för er alla, alla behöver kärlek och jag vill gärna dela med mig! <3
Tack! :) KRAMAR

Ps. alla är lika mkt värda, du me! <3

2012-06-21 @ 17:54:07
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0