TORSDAGEN DEN 7 JUNI

Idag var vi uppe tidigt eftersom vi skulle vara hemma hos Emma klockan nio för att äta frukost hos henne ..
Så hela förmiddagen spenderade jag där med våra bebisar .. mel är tio månader men ändå massa mys! Fast att hon skulle springa runt och ro sig själv hela tiden, så hoppas jag på att Zaga också blir sen om par månader!

Efter att jag varit där så åkte jag hem till Emma Nilsson för att umgås med henne, sen kom även Anna dit så vi fikade och snacka massa, alltid lika trevligt!

Hemma vid halv fem och då blev det att göra mat direkt och nu har man ätit, blev att jag gjorde vårullar & ris, mums, ett tag sen man åt det. Sambon jobbar än, så jag hade snart tänkt ta en kvällspromenad så man får lite frisk luft, eller att både jag och Zaga samt att Trixie får en runda att göra av med lite energi ..

ha en fortsatt bra kväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0