TORSDAGEN DEN 21 JUNI

Idag var vi uppe halv åtta, zaga tog ett morgon bad och sen gjorde jag mig i ordning sen iväg för att lämna Zaga hos Anna, hon ville ha lite Zaga mys så då passar jag på att njuta av lite egen tid, nyttigt för både mig & Zaga ..
 
Efter att jag lämnat henne så blev det inom blomster butiken för att handla lite mera blommor, räckte inte med det som man hade tänkt, så det var bara att inhandla mera ..
 
Sen hemåt för att byta om till bikini och sen planterade jag blommorna sen la jag mig o solstolen och njöt par timmar i solen, underbart väder kan man säga, sen närmare två körde jag hem till Anna igen, där blev det mys i solen och fika stund. gott.
 
Åkte därifrån strax efter fyra, sen hem och byta om och ta en dusch och sen vidare hem till Emma & Alex för ett besök, dom bjöd på god mat och sen tog vi en härlig promenad innan jag åkte hem, hemma vid halv nio och då kom även sambon hem, typ fem min efter mig, det kallar jag tajming!
 
Nöjd över denna dagen och kan ju hoppas på att vädret håller i sig så man kan ha fint väder över helgen, man kan ju alltid hoppas.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0