TORSDAGEN DEN 14 JUNI

Inatt fick man sova, Zaga vaknade första gången vid halv fem, men då gav jag henne bra nappen och somnade hon direkt. Sen vaknade hon och ville ha mat vid sex sen sov vi vidare tills strax innan nio .. Efter att hon fått mat fick hon ligga kvar hos mig och sova vidare, lite extra mys.

Så nu har vi gjort alla morgonsysslor och Zaga fått ett bad, hon bara älskar att bada och plaska. Älskade tös.

Nu sover hon en runda, brukar inte vara så länge, men även det är olika. Beror på hur trött hon är, men nu har hon sovit inatt så då lär hon bara ta en liten power nap, vad jag tror iaf.

Så nu medans hon sover en runda ska jag på börja att städa lite här hemma. Helgen är som sagt fullt med annat så hinner inte med då, sen i eftermiddag ska jag träffa Emelie, så där har man att göra i eftermiddag och ikväll ..

nu får jag ta och börja innan jag ångrar mig, för det är inget roligt att städa, men måste göras.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0