TISDAGEN DEN 19 JUNI

Idag var vi uppe tidigt, redan vid sju klev vi upp. Skönt att komma upp i tid ibland och få mera utav dagen ..
Upp och åt frukost och gjorde oss i ordning sen begav vi oss iväg mot gammelfarmor & gammelfarfar strax efter åtta .. sen vid halv tio begav vi oss mot Klippan för att gå på marknaden en runda, eller som sagt vi var hemma kvart över två i Kvidinge igen. så blev par timmar i Klippan, men vi var och hälsade på Lena en runda också så det tog en timmes tid också ..
 
Sen vid halv fem begav jag mig hemåt och då skulle bara sambon duscha och göra sig i ordning så blev det en runda till på marknaden med honom, hittade även lite idag, ett par jeans shorts, solglasögon, godis, två armband. som vanligt hittar man saker som man vill ha, inte som man egentligen behöver!  På vägen hem blev det inom pizzerian och hämta mat, hade ingen lust att ställa mig och laga mat när vi var hemma vid åtta ..
 
Nu myser vi i soffan & Zaga ska snart nattas sen blir det lite egen tid innan man själv ska stupa i säng, lång dag och man är smått seg så hoppas på bra sömn inatt ..
 
är nöjd med denna dagen och ni alla får ha en fortsatt bra kväll ..
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0