SÖNDAGEN DEN 3 JUNI

Gårdagen blev en lyckad dag för oss alla .. verkligen ett fint minne att minnas!
Fick fina presenter och blommor ..

Efter dopet så följde syster med familj med oss hem och stannade resten av kvällen, åt gott och umgicks. Inte så ofta vi ses eftersom det är en bit att köra, så man får passa på när det finns tillfälle till det!

Idag vaknade man runt nio, då började man med att ta ett rejäl storstädning här hemma, lika bra när man väl har lite enerig till det, inte för att man var så road till att göra det, men ibland har man vissa måsten helt enkelt!

Efter att städningen var klar, så körde jag hem till pappa och lämnade en bit tårta eftersom vi fick nästan en hel tårta över sen igår, trodde jag inte att det skulle bli, men bättre att det blir över än att det inte räcker till alla!

Nu har både Zaga & Johan somnat i soffan sen ett tag tillbaka, så nu funderar jag på vad jag ska göra, tänkte bege mig iväg till stallet för att mysa och ta en runda på hästryggen, passa på när sambon kan ta Zaga, inte så lätt att komma ifrån annars!

ha en fortsatt bra dag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0