SÖNDAGEN DEN 24 JUNI

Idag var man uppe strax efter åtta, sen hämta svärmor mig så begav vi oss mot knapperup för hästuppvisningar, hade 10års jubleum också så lite extra visningar i år. Hemma strax efter två, så blev hela förmiddagen där, men trevligt hade man, har lagt upp lite bilder till er så ni får se så fina hästar som var med .. 
dom hade även lite försäljning av saker medmera, så blev att man inhandlade nytt träns till Hugge, så han kommer bli så fin så .. har redan par träns, men ville ändå ha nytt att byta med! :)
 
Vid fem tiden ska jag iväg till stallet för att rida med Jenny & jag hoppas på att vädret håller i sig när vi väl ska rida, kan ju bara hoppas på det bästa! Regnet kan jag vara utan när man ska sitta på hästryggen!
 
Sen resten av kvällen blir söndagsmys.
 
puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0