SHOPPING ÄVEN IDAG

Ja man shoppar och shoppar, snart har jag helt ny garderop, eller har väl det redan nu. Kanske dags att rensa ut kanske, så man får plats med allt nya .. eller om man kanske ska be sambon fixa ny garderop, vilket som! :) Planerade med Emma att vi skulle iväg till Nova för att shoppa, skulle bara handla till Zaga eftersom man hade tillgodo kvito, och kanske om man hitta någon till sig själv, dock kom man ut med en stor kass med kläder! Fick ihopa att jag fick 1523 i rabatt exakt .. galet billigt, men som sagt det var utförsäljning på 75% .. då är det verkligen billigt! Så jag passade på, det jag fick med mig hem lägger jag upp en bild på, jag är så dålig att lägga upp allt som jag handlar, skärpning på det! ;)

Innan vi körde till Nova så blev det att köra hem till Anna i skogen för att hälsa på henne i stugan, så blev en liten mys runda där, alltid lika trevligt .. :)

Nu ska jag iväg till stallet för en runda på hästryggen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0