PROMENAD I SKITVÄDRET

Trottsade vädret och tog en promenad iallafall .. dom håller på att göra vid vägen och brädda den, så ni kan ju tänka er själva hur denna grusvägen såg ut efter att dom kört och fixat, mjuk och massa skit på hela vägen, dubbelt så jobbigt att köra vagnen eller bara gå där själv, men ut kom vi iaf! Så vi alla fick lite frisk luft. Skadar aldrig med lite motion och frisk luft.

Trodde Zaga skulle somna men icke skulle hon det, men när vi väl kom hem så slocknade hon i min famn, älskade unge, så nu tar hon sin eftermiddags lur och sover gott.

Emma Svensson skicka att hon ville jag & Zaga skulle komma och hälsa på och att visa Zaga eftersom hon inte sett henne än, men eftersom hon sover sin eftermiddags lur nu så kände jag att det inte var läge till att åka iväg, men vi ska planera in att ses på torsdag istället! :) skoj.

Sambon slutar jobba vid fyra, så då blir det att fixa mat, annars ser denna dagen lugn ut, kan vara skönt med sådana dagar också .. :) mys.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0