TORSDAGEN DEN 28 JUNI

Idag blev det ingen lång sovmorgon, uppe vid sju och då mös vi ett tag innan vi klev upp.
Har redan hunnit med att slänga in maskin nummer två med tvätt, flitig så här på morgon kvisten, har tvättat en maskin med Zagas kläder och nu tvättar jag en omgång ridkläder, lika bra att få undan lite tvätt så inte högen blir allt för stor, inget roligt att ha det liggandes.
 
Idag skiner solen för fullt, gillas skarpt! Kan ju hoppas på att vädret blir bättre och bättre nu framöver, sambon jobbar nämligen fredag också sen håller han semester tre veckor, ska bli skönt att ha honom hemma hela dagarna, så man får vara lite bortskämd med att inte själv ta hand om Zaga utan att han hjälper till, så man har lite mera fritid till lite annat ..
 
Idag har vi direkt inget planerat mera än att fixa lite här hemma och sen ska jag ta en runda på hästryggen, då ska Zaga få mysa med farmor eller farfar medans jag rider, tur dom finns så man kan hinna med hästen också .. :)
 
Just nu ligger Zaga och vilar, så nu ska jag passa på att röja undan lite, ska fixa i hennes byrå med alla kläder som blivit för små och lägga in allt nytt man inhandlat.
 
ha en fortsatt bra dag allihopa.
 
puss från mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0