ONSDAGEN DEN 6 JUNI

Gårdagen hade man fullt upp sen vi klev ur sängen, strax efter nio åkte vi iväg hem till gammelfarmor & gammelfarfar för vårat vanliga tisdags besök, var även ute nästan två timmar på en långrunda trotts vädret inte var så bra, så trottsade vi det och gick ut fast att regnet var i luften, men vi klarade oss utan att det började regna, sen inom BVC här i kvidinge och kolla hur dom har det och deras babygrupper/baby cafe, lokalerna är så mycket bättre där än klippan, så jag ska byta hit till Kvidinge, ska ringa om det imorgon och flytta över oss dit istället för Klippan, närmare blir det också.

Hemma vid fem tiden, sambon var redan hemma så vi åt lite och sen blev det mys resten av kvällen.

Idag var man uppe vid 9 tiden, dock gick sambon upp med Zaga redan vid sju, men jag somnade om och sov lite till, alltid lika skönt. Väl uppe gjorde jag mig i ordning och sen blev det att åka till Väla .. Gick där en runda och sen åt vi och åkte hem.

Nu är vi hemma och sambon klipper gräs och jag myser med Zaga, hon har hoppat i sin hoppgunga för första gången idag, duktig flicka!

När sambon är klar så ska jag bege mig ner till stallet och se hur det är med min gosse, han har haft en rejäl förkylning, hosta och varit snorrig och en svullen hals, igår hosta han inte längre och var mycket bättre, så hade tänkt att ta en runda på hästryggen i eftermiddag om han är bra även idag. Hoppas på det bästa.

ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0