ONSDAGEN DEN 27 JUNI

Idag fick man sovmorgon, vi gick upp kvart över nio, skönt att få sova lite längre någon gång! :)
Upp och åt frukost och gjorde sig i ordning sen begav vi oss mot Familia för en shopping runda, inte för att vi egentligen behövde något men som vanligt blev man par tusen fattigare men fick med mig mycket hem iaf, så jag är väldigt nöjd över denna shopping rundan, hittade även en massa rea saker, så gäller att passa på, sen fick även Zaga saker av Emma & Anna, ni är guldvärda båda två .. :) skämmer redan bort henne.
 
Hemma strax efter tre, blev att packa upp allt man handlat och sen slänga dom gammla blommorna i fönsterkarmen i köket och upp med dom nya som man köpte, och sen har man fottat allt man handlade så ni får se vad man fick med sig hem .. :)
 
Nu ska jag börja på maten, för bror kommer snart på besök så jag ska bjuda på mat, så han stannar ett tag så får vi se vad vi ska hitta på för något, ha en fortsatt bra dag allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0