ONSDAGEN DEN 13 JUNI

Gårdagen hade man fullt upp. vi vaknade vid sju tiden sen gjorde vi våra vanliga morgon sysslor och sen vid nio tiden begav vi oss hem till gammelfarmor & gammelfarfar på vårat vanliga tisdags besök, åt gott och var ute på en långpromenad i det härliga vädret!

sambon slutade fyra och då kom han och svärfar och fikade, när vi fikat så rann klockan iväg, vi var hemma strax innan sex .. resten av kvällen blev hemma kväll, kändes skönt att vara hemma efter varit iväg hela dagen, borta bra men hemma bäst!

inatt har varit en jobbig natt, Zaga har vaknat konstant så jag har nästintill varit vaken hela natten, det var inte förän nu på morgonen som jag fick sova en liten runda vid sex tills åtta .. Zaga har varit jobbig om nätterna nu par dagar och jag är just nu för tillfället ganska slut i kroppen och huvudet av lite sömn .. idag hade jag tänkt försöka sova när Zaga sover nu mitt på dagen, varken lust eller ork finns i mig just nu! usch, hoppas på att detta snart väder så man får en normal natt snart!

När Zaga vilar sin middags lur ska även jag mysa ner mig under täcket! känns bäst så.

ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0