NU HÅLLER JAG KVÄLL

Var hemma vid halv sex efter att varit hos svärföräldrarna, blev att man stannade lite extra eftersom Mari och hennes kill kompis kom på besök där, som sagt bor hon nu i lysekil så hon är hemma lite i mellan åt .. Så hon också fick passa på att mysa lite med Zaga ..

Väl hemma var redan sambon hemma, så jag började med att laga mat och han hängde tvätten och fixade medans jag fixade med maten ..

Efter att vi ätit så blev det att ta en lång skön dusch sen gav jag Zaga lite gröt och sen typ en timme tillbaka så sover hon, höll på att somna par gånger i pappas famn innan det var dags för sängen, älskade unge .. hon sover gott och vi slöar i soffan ..

godkväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0