MÅNDAGEN DEN 25 JUNI

Idag var vi uppe strax efter åtta, blev ett bad för Zaga och jag gjorde mig i ordning, sen vid tio begav vi oss mot BVC för ett besök, vägning & mättning samt 2:a vacinationen för hennes del, gick bra och hon är som vanligt änså länge, men som sagt man vet aldrig om det kommer komma något, feber eller små gnällig! Jag märker hur hon reagerar denna gången, hoppas inte på som förra gången iaf! Det kan jag vara utan.
 
Efter det besöket så begav jag mig mot jobb för ett besök, var där par timmar och nyss kommit hem, trevligt att träffa kollegorna .. man saknar jobbet lite nu ändå när man bara går hemma, men helt klart är det väldigt skönt att gå hemma, jag njuter verkligen .. Jag ska vara hemma så länge jag kan och njuta extra mycket av det, dom är bara små en gång, tiden går så fort!
 
Nu hemma och Zaga sitter i sin baby sitter & roar sig, tänkte skulle sätta igång lite tvätt, idag har jag inte tänkt göra så mycket mera, bara massa mys och ha det bra! :) Det får man ha ibland.
 
Den nya poolen är på plats och hoppas på lite bättre väder så man kan använda den nu när man väl fått den på plats, underbart att ha pool hemma, slipper man fara iväg och bada och klabba! :) Just när man har små barn är det så mycket lättare!
 
nu lite mys med Zaga, ha en fortsatt bra dag allihopa.
 
Puss från mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0