MÅNDAGEN DEN 18 JUNI

Varit full rulle sen jag skrev sist i fredags, lördagen började med att vara uppe vid nio, sen begav hela familjen till OJ för att veckor handla det som behövdes, lättare att ha sambon med sig än att handla själv med Zaga, inte det lättaste, man får göra det bästa av situationen ..
Väl hemma blev det att packa in all mat och sen göra sig i ordning inför bröllopet och samt fixa Zaga och packa hennes saker eftersom hon skulle vara hos Farmor & Farfar när vi var iväg. Bröllopet började tre, så lämnade Zaga vid två tiden för att vi skulle hinna med allt innan medmera, bröllopet var hur fint som hellst och vi hade en trevlig kväll ..

Hämtade Zaga lite efter nio, och hon hade skött sig bra, riktigt skönt att höra eftersom det var första gången vi lämnade henne, det var inget roligt att lämna henne, men var så illa tvungen att lämna henne i detta läget, men sen samtidigt var det skönt att lämna henne för både henne och mig, någongång måste jag vara utan henne längre stunder än att jag rider eller liknande .. nyttigt som sagt.

Igår morse var man uppe vid åtta och då var det bara att göra sig i ordning och äta frukost sen iväg till Ullared med Emelie, som vi planerat tidigare i veckan, ett bra tag sen man var där, typ förra året innan julafton! ;) Inte så värrst länge sen ändå .. men för mig är det eftersom man är där par gånger om året och till och med hänt att man varit där två gånger på en månad ! :) Vi fyllade hela bilen, precis att vi fick plats med allt, En jävla tur kan jag säga, och antal tusen fattigare, men lika glad är jag .. fick med mig hem vad jag skulle och lite till, som alltid.

Hemma igårkväll runt sex och då var det bara att packa upp allt och fixa sen mys med Zaga resten av kvällen som hade haft pappa mys hela dagen! :)

Idag vaknade man självmant vid sex och kunde inte somna om, typiskt när man väl kan sova, Zaga sover som en stock än, jag har ätit frukost och gjort mig i ordning, tänkte börja nu med att städa, passa på när vädret inte är så roligt och när man hinner .. Har tänkt att hinna med mycket idag, tvätta, städa, rida och iväg och handla på Nova .. ja så denna dagen har jag att göra ..

ha en bra dag allihopa.

puss från mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0