LÖRDAGEN DEN 9 JUNI

Imorse vaknade man klockan vid 7 och mådde sämre, fyfan för att vara sjuk. Frös och hade mig, så tog tempen direkt och jovisst hade man feber, jävligt spännande detta .. 38,9 visade det sig att jag hade.
Sen imorse har man mått upp och ner, dock mest dåligt, vissa stunder har det kännts bra men långt ifrån bra.

Sambon är nu iväg och kör go cart och jag får bli hemma med Zaga och försöka friskna till .. Får bli en hemma dag idag så jag snart kan må bra, hatar att må såhär, slö och mår allmänt kasst. Ogilla detta starkt.
Som tur har man idag en snäll dotter utan några större bekymmer! En jävla tur alltså.

Jag passar på att sova och vila när Zaga gör det så jag får vila lite extra .. LÅT detta snart försvinna! tack.

Soffan är min bästa vän idag.

ha en bra dag allihopa. jag ska försöka må bättre iaf.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0