HEMMA DAG IDAG

Idag har det blivit en lugn hemma dag, inga måsten och bara ta dagen som den kommer och njuta lite extra .. man skulle behöva göra så mycket egentligen, men det får flyttas fram eftersom det är som det är just nu!

Jag passade på att vilade när Zaga tog sin middags lur på en och en halv timme, verkligen skönt att vila. La mig i sängen för att försöka sova men lyckades inte somna men ändå att man vilar och får lite ro i kroppen gör sin nytta det också ..

Nu har man förberett maten, eftersom sambon slutar runt fem tiden idag så har jag redan förberett det.
Blir hamburgare med bröd idag, länge sen sist så det ska bli gott ..

nu ska jag fortsätta roa och mysa med Zaga ..

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0