GLAD MAMMA

Man är verkligen glad att man fått så fin dotter,hon gör framsteg hela tiden, något nytt hela tiden tycker jag.

Idag åt hon gröt för första gången och gick hur bra som hellst, inga bekymmer att hon inte skulle ha. Glad för mat helt enkelt. Det går framåt! :)

Nu vilar hon gott efter att ätit och tagit ett skönt bad .. alltså en nöjd Zaga.

Änså länge har man hunnit med mycket, städat nedanvåningen, tvättat en maskin tvätt, badat Zaga. Här går det undan på morgonkvissten ..

Strax efter elva ska jag bege mig iväg till Klippan för att handla upp Zagas presentkort på Nova, eftersom dom har utförsäljning och vet inte om butiken kommer att finnas så måste det göras, ändå 220kvr på presentkortet så det är ändå lite pengar .. gäller att ta vara på chanserna. Ska även träffa Emma en sväng där, tänkte vi kunde ut och gå en runda efter vi varit där, fint väder just nu iaf. kan ju hoppas på att det håller i sig, för sen i eftermiddag ska jag rida med svärmor, sen ska svärfar passa Zaga .. :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0