FREDAGEN DEN 8 JUNI

Idag är det sådär 6 år sen man tog studenten, var nämligen inne i Klippan imorse när jag vaknade och tog och solade en runda och sen tvättade jag bilen när jag ändå hade tiden till att kunna göra det, eftersom sambon är ledig idag från jobbet så då passade jag på att göra lite saker som behövdes.

Dock vaknade man och mådde bra, sen kom det fram sprängandes huvudvärk och illamående och yr, bara sådär helt plötsligt, så väl hemma så slängde jag mig på soffan en runda medans Zaga vilade, efter att jag vilat så tog jag en runda med damsugaren och sen la jag mig i sängen en timme och sov men icke försvinner det, sambon har varit hos svärmor och fått tablett för migrän eftersom jag tror att det som spökar, men änså länge har det inte hjälpt, känns som huvudet ska sprängas, suck.

Detta skitet är riktigt jobbigt och jag hoppas på att detta ska försvinna snart, obehagligt att må så dåligt när man annars alltid mår bra och sällan är sjuk .. tur sambon är ledig idag så han kunnat ta Zaga lite extra idag så jag slipper allt själv när man inte mår helt hundra ..

Regnar som bara den idag, hade planerat en promenad imorse men blir inte mycket av det i detta skit vädret, hoppas på bättre väder snart, för sommaren har bara försvunnit för tillfället och jag hoppas att den kommer snart igen, lite varme tack!

Idag blir det bara en hemma kväll och försöka må bättre ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0