FREDAGEN DEN 22 JUNI

Idag var man uppe halv åtta, sambon tog Zaga imorse så jag kunde egentligen ligga kvar och sova, men det hade jag inte lust med, så jag gick upp och klädde mig och sen begav mig till stallet för att ta en morgon runda på hästryggen, skönt väder för att ta en ridtur, inte för varmt eller tvärtom! Gäller att passa på när man kan! :)
 
Nu har man kommit hem och ska äta lite frukost sen blir det en dusch för min del, sen ska man fixa lite här hemma för sen ska vi vara iväg redan vid två tiden, ska vara här i Kvidinge hos Nisse, en av Johans polare, skulle bli 20 pers ungefär så kommer nog bli trevligt. Men Zaga är nog det enda barnet skulle jag tro, men så får det bli ibland!
 
Så nu säger jag glad midsommar mina fina vänner <3
 
puss från mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0