FREDAGEN DEN 14 JUNI

Idag gick vi upp vid halv nio, lagom tid att kliva upp. Gjorde oss i ordning och åt frukost sen vid tio tiden begav vi oss iväg till familjecentralen för träff med familjegruppen, första gången idag för oss här i Kvidinge, eftersom jag nyligen bytt, känns väldigt bra eftersom det är närmare och helt annan miljö här. Större och finare lokal jämfört i Klippan. Man vill att sitt barn ska trivas som bäst. Det varade tills tolv sen begav vi oss hem till gammelfarmor & gammelfarfar för ett besök när man ändå var i närheten och inte hade annat planerat, blev bjuden på mat och sen hade vi massa mys med Zaga i trädgården, riktigt fint väder även idag, gäller att passa på att njuta och vara ute så mycket som möjligt. Det är vad jag gör iaf!

Trixie fick också följa med så hon var mera än nöjd. Ligger just nu och sover som en stock. Så en del energi har hon gjort av med. Hemma vid fyra tiden och sen har vi bara slöat och myst sen dess. Snart hade jag tänkt fixa något att äta sen blir det fredagsmys resten av kvällen för dagen imorgon ser full ut, först iväg och handla på förmiddagen och sen klockan tre ska vi vara på bröllop. Zaga ska vara hos farmor & farfar imorgon, första gången jag ska vara utan henne, någongång måste vara första. Kommer garanterat vara väldigt jobbigt, men får stå ut. Allt ska nog gå bra, dock är hon väldigt mammig så det är nog därför jag oroar mig. Jag får hoppas på det bästa! Nu hade jag tänkt att fixa något att äta sen får det bli fredagsmys. Ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0