FREDAGEN DEN 1 JUNI

Ny månad och nya möjligheter att se framemot ..
& Zaga snart fem månader, tiden rinner iväg för fort!

Idag vaknade vi självmant vid halv nio, jag vaknade lite efter åtta men invänta och låg kvar tills Zaga vaknade sen steg vi upp och nu har jag gjort i ordning Zaga och jag själv är klar med allt, ska vara i kyrkan klockan tio och hämta nycklar och betala församlingshemmet som vi ska hyra imorgon ..

Sen slutar sambon vid fyra i eftermiddag och då blir det iväg och duka och göra allt i ordning inför imorgon.
Ska hämta tårtorna imorgon bitti klockan åtta, eller sambon får göra det, jag har tillräckligt att stå i med imorgon och han är mera morgon pigg än mig så han fixar och hämtar dom tidigt imorgon.

Annars ser kvällen lugn ut ikväll, full rulle under dagen och morgon dagen, men som jag ser framemot morgon dagen! :)

nej nu ska jag snart bege mig, ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0