TORSDAGEN DEN 19 JANUARI

Gårdagen blev bra, avslutade med att man åkte till Ugglebadet för värme/ljus kväll med Emma. Alltid lika skönt att åka dit och bara njuta lite extra! Verkligen avslappnande att vara där, det behöver min kropp just nu känner jag, förkylningen blir bara värre och huvudvärken har kommit idag också, typiskt att man ska vara hängig nu, tråk!

Uppe vid nio idag, så blev det frukost i lugn och ro, och sen har jag varit iväg på Johans jobb och hämtat hem potatis, eftersom dom sista tog slut härom dagen, så nu är det påfyllt igen. Eftersom vi ska ha lax och potatis idag så var jag tvungen att hämta.

Så nu hemma igen, tvättmaskinen är igång och jag hade tänkt ta ett rejält städryck här hemma. Lika bra innan helgen, hade tänkt ta det imorgon egentligen, men kan lika bra ta det idag som imorgon, kvittar. Har ändå inget direkt planerat idag. Så tråkigt väder också, regn och rusk.

vi hörs senare.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0