TORSDAGEN DEN 12 JANUARI

Tidig morgon idag, på ett tag iaf, länge sen man var uppe vid halv sju, men ändå skönt att komma upp, men fan så skön sängen är när man väl ska komma ur den, sinnes! Men upp kommer man lättare när man vet att man ändå inte ska jobba eller liknande, ska bara på undersökning som går ganska snabbt, så inget speciellt ansträngande direkt, skönt att gå på täta koll nu så inget ska hända i onödan .. Sånt kan man vara utan!

Ska vara hos barnmorskan klockan åtta, sen efter jag varit där blir det iväg ock köpa lyx frukost och sen iväg till jobb för att morgon fika med dom när dom väl kommer in, mellan 9 - 10 är dom inne på fika rast så får snällt vänta på dom tills dess! Kan jag väl stå ut med! Annars ser min dag ganska tom ut, ska iväg till stallet en sväng annars får man se vad som händer och sker, eller om något dyker upp!

men vi hörs under dagen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0