TOMMARPSRUNDAN MED TRIXIE

Efter att jag tagit städröjet här hemma så klädde jag mig varmt och Trixie fick också på med sitt varma goa täcke, så gick vi tommarpsrundan, tar drygt en timme att gå den rundan, lagom runda att gå kan jag tycka, både jag & Trixie behöver röra oss, så det passar perfekt att gå den rundan, försöker gå par gånger i veckan när vädret tilllåter, så idag är det verkligen passande, riktigt skönt ute. Gör väldigt mycket att det inte blåser!

Så nu har vi kommit hem igen efter vår runda, funderar på nu vad man ska göra innan det är dags att bege sig mot stallet, får väl se vad man är sugen på att göra, eller bara ta det lugnt, ja vi får se! Har som sagt redan varit flitig, det här med att vila som jag egentligen ska göra, går inte så bra, men tar det ändå lugnt, hade min kropp inte pallat det så hade den nog sagt ifrån ..

Hade tänkt att gå till stallet idag, en kvällspromenad är inte helt fel när vädret tillåter det, så blir antagligen två promenader idag, skönt att få komma ut och röra sig lite!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0