TISDAGEN DEN 3 JANUARI

Då var det tisdag idag, har varit vaken nu på morgonen ett par gånger, men sambon sov så gott så kände vad  ska jag upp och göra när jag kan vila och sova ut, gäller att passa på innan den lillx kommer .. Så uppe vid elva idag. skönt kan jag ju säga!

Har fått i mig en rejäl frukost och sambon är iväg och ska besiktiga sin bil, fick tid halv två så snart är det hans tid, sen ska vi iväg och handla det sista till bebisen, bland annat bilbarnstol, sen får vi se om vi hittar mera.

Så idag får det bli en shoppingrunda för våran del. Ska ha hem lite i kylen också, är man ändå iväg så kan man lika bra fixa det också så är det gjort!

Tråkigt väder även idag, dom har lovat nytt oväder också, jag verkligen hatar detta skit vädret, riktigt kyligt idag när det blåser massa! :S hoppas snart på en förändring! hade varit kanon ..

Nej nu ska jag göra mig färdig innan sambon kommer hem!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0