TISDAGEN DEN 10 JANUARI

Godmiddag får man väl säga, denna natten har varit hemsk, kännts som en bomb i huvudet, svårt att förklara hur det kändes, men värre än vanlig huvudvärk och migrän anfall, helt sjukt ont fick jag, blev rädd så väckte sambon vig halv två inatt, för det gick inte över, men efter par panodil så lyckades jag somna och vaknade lite öm men inte samma skit som jag hade inatt .. hemskt!

Jaha tisdag idag, har inget planerat så jag tar denna dagen som den kommer helt enkelt .. blir nog bäst så.
Har nyligen tagit en dusch så blir att göra sig i ordning liite iaf, så man ser ut som en människa iaf!

Funderar på att ta en långrunda i skogen med Trixie eftersom vädret tillåter det idag, gäller att passa på när vädret är på topp! vi får se vad det blir av denna dagen iaf.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0