SYSSELSÄTTER MIG BRA

Ja nu har man ännu en gång fått ett färg ryck, skönt när det kommer så sakerna blir gjorda som behövs ..
Har nu sysselsatt mig par timmar genom att målat fönsterna i köket, gud vad lite färg kan göra så mycket!
Får väl se vad nästa ryck kommer bli, ska iaf måla vardagsrums fönsterna också, men inte idag. Har dåligt med ork till det och sen ska maten vara i ordning till sambon kommer hem fyra, så det hinns inte mera idag. Får ta det en annan dag, jag har inte brott, så jag tar det när lusten och tiden finns & hur jag mår, magen och bebisen gör nämligen sitt ..

Så även denna dagen har man fått en hel del gjort, känns skönt att lägga sig ikväll och hoppas kanske på 'lite' bättre sömn inatt! :)

Vi hörs senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0