STÄDRÖJET AVKLARAT

Jaha nu har man avklarat storstädröjet, skönt kan jag säga, så slipper man det under helgen! Har även tagit ett rejält städ röj på toaletten bland mina hyllor och skåp, bättre plats nu, även fått tvättat två maskiner tvätt, här går det undan, den lille är väldigt livlig just nu, kanske inte så konstigt efter att jag varit i farten par timmar!

Efter att man var klar med städningen så blev det att få i sig lite lunch, gjorde mig en kött/rödbetssallads macka, mumsigt .. solen är framme, så ska passa på nu att ga en runda med Trixie, dock blåser det som fan, ovanligt? nej skulle inte tro det! Får se hur långt jag orkar gå eftersom jag har fått sjukt ont i beckenet, så gäller att vara försiktigt så att det inte förvärras än vad det redan är, sjukt ont gör det iaf ..

Nu ut en runda ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0