SOLEN SKINER

Igår blev en lugn kväll, jag bakade som sagt lussebullar igår och sen efter det så körde vi hem till svärföräldrarna för kvällsfika och var allmänt sociala .. så det blev en lugn kväll för våran del, skönt.

Uppe strax efter nio idag, sen blev det en dusch och frukost och sen ringde jag svärmor om vi skulle gå en långpromenad när solen var framme, dock var det inte så skönt som man trodde, vinden är riktigt kall, men ändå skönt att få komma ut och röra på sig lite, motion skadar aldrig! :)

Nu hemma och hade tänkt göra mig lite lunch, ska göra köttbullsmörgåsar och göra varm oboy! Skönt när man varit ute och är smått nerkyld! :)

Sen får vi se vad som sker denna dagen, ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0