ONSDAGEN DEN 18 JANUARI

Idag har man sovit bort halva dagen känns det som om, uppe vid åtta men kände att jag kunde lika bra sova en timme till, så jag gick och la mig igen, vaknar strax innan elva, nog bra ju. Men har iaf fått sova ut, tydligen behövde jag den sömnen eftersom man sov som man gjorde ..

Kvällen igår var hemsk jobbig, hade hemska sammandragningar till och från, sjukt ont, men när det väl släppte så var det riktigt skönt. Trodde nästan att det var dags så ont man hade. men så var det inte.

Väl uppe så blev det frukost sen blev det att jag körde och lämnade lurarna till sambon som han hade glömt här hemma, som var så viktiga att ha, sen körde jag och solade en sväng, solar en gång i veckan bara för att hålla färgen lite i trim! ;)

Nu hemma igen och ska plocka undan lite sen får man se vad man ska sysselsätta sig med.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0